ننتظر تسجيلك هـنـا


{ (إعلن معنا   ) ~
     
     
     
   


إهداءات بحور الأحساس



عرض النتائج 1 إلى 25 من 500
استغرق البحث 0.10 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: زهرة النسرين
المنتدى: ● ● { عقيق القصص والروايات •«|| اليوم, 03:18 AM
مشاركات: 115
مثبــت: عشتار - روايه
المشاهدات: 3,793
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
أتعجب من احساسه تجاه سهاد وأخيه .. أهي غيرة...

أتعجب من احساسه تجاه
سهاد وأخيه ..
أهي غيرة ..
أم.اممية تعلق بتلابيبها
وخذل .. ؟!


في إنتظار الجديد دوما احساس
المنتدى: ● ● { عقيق القصص والروايات •«|| 09-15-2018, 12:34 PM
مشاركات: 115
مثبــت: عشتار - روايه
المشاهدات: 3,793
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
حدث غير متوقع .. ومازلت انتظر الجديد من عشتار...

حدث غير متوقع ..
ومازلت انتظر الجديد
من عشتار ..
ود وزهر
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-12-2018, 04:26 PM
مشاركات: 608
المشاهدات: 20,390
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
تسلمي يا رب همس لحلم ..

تسلمي يا رب همس

لحلم ..
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-12-2018, 04:25 PM
مشاركات: 799
المشاهدات: 15,913
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
الحمدلله الذي لا يحمد على مكروه سواه

الحمدلله الذي لا يحمد على مكروه سواه
المنتدى: ● ● {التعزيه والمواساة •«|| 09-11-2018, 02:17 PM
مشاركات: 5
المشاهدات: 118
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
البقاء لله ربي يتغمده برحمته الواسعة ويجعل...

البقاء لله
ربي يتغمده برحمته الواسعة
ويجعل مثواه الجنان يا رب
ويصبركم على الفقد امير
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 09:10 PM
مشاركات: 418
المشاهدات: 8,307
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
باذن ربي حصل خير وعشان انا مش اعرف عنك غير...

باذن ربي حصل خير
وعشان انا مش اعرف عنك
غير كل خير همس .. حبيت اوضحلك
عشان مش تحطي في بالك
في حين ان انا مش بوضح مقاصد حرفي لأي حد ..
لكن تفضلي غالية ..
واتمنيتك تضحكي معانا ..
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 08:28 PM
مشاركات: 418
المشاهدات: 8,307
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
مساء الورد همس وسلامات عليكي يا غالية مش...

مساء الورد همس
وسلامات عليكي يا غالية
مش تشوفي شر يا رب

..

انا ضحكت مع حلم
وعلى ضحكتها .. من زمان
انا وحلم مش رغينا بالتعليقات
ودا ضحكني وفرحني
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 07:08 PM
مشاركات: 158
المشاهدات: 4,255
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
يا بحر مالك أمان دفنوا فيك الكثير ولفظته لما...

يا بحر مالك أمان
دفنوا فيك الكثير
ولفظته لما شبعت ..

..
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 07:06 PM
مشاركات: 440
المشاهدات: 16,377
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
http://astuces-hijab.com/wp-content/uploads/2017/0...

http://astuces-hijab.com/wp-content/uploads/2017/05/robe-hijab1.jpg
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 07:05 PM
مشاركات: 418
المشاهدات: 8,307
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
وحشتني أيام زمان

وحشتني أيام زمان
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 07:04 PM
مشاركات: 418
المشاهدات: 8,307
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
:19: تعرفي حلم واثقة انتي فاهمة ااقصد ...

:19:


تعرفي حلم
واثقة انتي فاهمة ااقصد
ايه ههه
وحشتني ضحكتك وانتي فاهمة ههه
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 06:57 PM
مشاركات: 608
المشاهدات: 20,390
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
تلات وردات لنصير خطر على بالي دلوقتي ههه

تلات وردات لنصير
خطر على بالي دلوقتي ههه
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 06:56 PM
مشاركات: 608
المشاهدات: 20,390
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
يا رب شفاء عاجل همس ❤❤

يا رب شفاء عاجل همس
❤❤
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 06:48 PM
مشاركات: 397
المشاهدات: 20,643
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
https://scontent.ffjr1-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr...

https://scontent.ffjr1-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/37296234_144600503099343_6097377238326444032_n.jpg?_nc_fx=ffjr1-1&_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=59c81ff9112c48bc47c458919432e6d6&oe=5C27B...
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 06:46 PM
مشاركات: 397
المشاهدات: 20,643
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
الله الله الله السهل الممتنع احساس راقت...

الله الله الله

السهل الممتنع احساس

راقت وجداااا
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 06:42 PM
مشاركات: 2,076
المشاهدات: 48,336
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
https://scontent.ffjr1-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr...

https://scontent.ffjr1-4.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/21462981_1976351612650620_5659877342208470398_n.jpg?_nc_fx=ffjr1-1&_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=1fda41328f3e05ca774baf2492b20d42&oe=5C36...
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-10-2018, 06:42 PM
مشاركات: 855
المشاهدات: 28,773
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
وحشتيني وربي يطمني عليك

وحشتيني وربي يطمني عليك
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-09-2018, 02:44 PM
مشاركات: 855
المشاهدات: 28,773
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
ربي يهدي ..

ربي يهدي


..
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-09-2018, 02:44 PM
مشاركات: 799
المشاهدات: 15,913
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
الحمدلله ...

الحمدلله


...
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-09-2018, 02:43 PM
مشاركات: 2,076
المشاهدات: 48,336
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
https://scontent.ffjr1-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr...

https://scontent.ffjr1-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/39919964_273362920151458_6355461140243283968_n.jpg?_nc_fx=ffjr1-1&_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=b10c5cb628854b7b1e30e87d57313193&oe=5C37F...
المنتدى: ● ● { متكأ شواطئ النبض •«|| 09-06-2018, 10:09 PM
مشاركات: 419
المشاهدات: 10,234
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
https://scontent.ffjr1-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr...

https://scontent.ffjr1-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/40607232_243390929851585_6882185557078704128_n.jpg?_nc_fx=ffjr1-1&_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=9f8241451fbf5412d921694257f45e64&oe=5C290...
المنتدى: ● ● { متكأ شواطئ النبض •«|| 09-06-2018, 10:03 PM
مشاركات: 419
المشاهدات: 10,234
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
http://gharam-yasamen.n2ta.com/wp-content/uploads/...

http://gharam-yasamen.n2ta.com/wp-content/uploads/17990757_1289128087843444_6432635160561695571_n-480x330.jpg



ما كنت أدري
أن المطر يتصاعد هطولا ..
إلى أن لامسني
يوما ما .. صوتك ..
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-06-2018, 05:13 AM
مشاركات: 2,076
المشاهدات: 48,336
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
https://scontent.ffjr1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr...

https://scontent.ffjr1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/33404545_147929999397679_4857606027501109248_o.jpg?_nc_fx=ffjr1-1&_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=aa5c41aa1514a3b744ea19e7dbca112b&oe=5C281...
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-06-2018, 05:11 AM
مشاركات: 2,076
المشاهدات: 48,336
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
بتكتبي ايه يا حلم اعترفي ههه

بتكتبي ايه يا حلم اعترفي
ههه
المنتدى: ● ● {أصداء تواصل الأنفس •«|| 09-05-2018, 06:21 AM
مشاركات: 418
المشاهدات: 8,307
أرسلت بواسطة زهرة النسرين
يخرب بيت الحب شو بيذل :)

يخرب بيت الحب شو بيذل :)
عرض النتائج 1 إلى 25 من 500

 
الانتقال السريع


الساعة الآن 03:52 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd. Hosted By IQ Hosting
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
new notificatio by 9adq_ala7sas